2011. június 29., szerda

11.fejezet

Bocs a késésért :( Remélem tetszeni fog és komikat is kapok :D Mindenkinek jó olvasást!

Csodák földje

Esme szemszöge:

Csak ő és én. Senki más nem volt körülöttünk.
-Hogy vagy? - kérdeztem halkan.
-Köszönöm kérdésedet, jól. - majd közelebb lépet és átölelt. Gyengéden megcirógatta az arcom majd egy puszit nyomott a homlokomra.
-És te? - kérdezte.
-Tökéletesen. - mosolyogtam rá.
-Nincs kedved egyet sétálni?  - kérdezte.
-De van. - elmosolyodott. Még nem igazán ismertem ezt a helyet, mert elüldöztem az első napomon őt és barátját. Elindultunk a hálószobák irányába. Mielőtt még rákanyarodhatunk volna betért egy kis szűk folyosóra amit eddig észre se vettem.
-Itt vagyunk. - mondta.
-De hisz ez csak egy fal. - reméltem hogy nem bolondult. Elengedte a kezem.
-Menj hátrébb!  - szólt rám. Kitárta két karját amennyire tudta, majd minden lángba borult. A falon egy rajz formálódott ki. A lángok se engem se szerelmemet nem bántották. Olyan volt mintha Carlisle irányította volna. A fal megremegett és ketté hasadt. A tűz fényét egyre jobban a sötétség árnyai váltották fel.
-Gyere. - mondta Carlisle és megfogta a kezem. Szemeiben még mindig lobogtak a tűz lángjai. Lassan elkezdett befelé húzni. Átléptem azt a vonalat ami még a Volturi kastélyát jelentette és kiértem egy tisztásra. Olyan gyönyörű volt olyan káprázatos. Mire hátra néztem a fal eltűnt és csak Carlisle állt ott.
-Indulhatunk? - kérdezte lágy, selymes hangján. Megfogta a kezem és elindultunk. A tisztást egy folyó szelte át és annak a túloldalán egy gyönyörű virágos mező vált láthatóvá.
-Jobb ha nekifutunk hacsak nem akarsz fürödni? - mosolygott rám Carlisle.
-Inkább visszafelé úton. Úgy legalább feltűnőek leszünk. - majd kicsit hátrébb mentem és nekifutottam. Talán nem is kellett volna akkorát ugornom hisz bőven beljebb érkeztem. Carlisle alig rugaszkodott el onnan ahol állt és mégse esett a folyóba.
-Mi ez a hely? - néztem rá csodálattal.
-Ez? Ezt egy varázsló hozta létre. Ő úgy nevezte a csodák földje. Itt minden valóra váll amit elképzelsz. -felelte.
-Honnan tudod mind ezt?
-Nos a varázsló nem hagyta elveszni ezt a helyet. Készített egy térképet és hozzá szöveget. Akkor már állt a vár csak még nem rendezkedett be ide a Volturi. Elrejtette az egyik falba, amiből később szoba lett. Én kaptam meg azt a szobát és hát gyakoroltam amikor teljes erőmből a falba és nem a bokszzsákba ütöttem. A térkép, a szöveg és a varázsige kiesett belőle. Megmutattam Aronak akivel felfedeztük ezt a helyet. Csak ő és én tudjuk felnyitni ezt a helyet, egyenlőre. - majd rám mosolygott és megcsókolt. Forróság öntött el és ledöntött a virágok közé.
-Mindennél jobban vágyom rád! - mondta.
-Én is! - majd forró csókolózásba kezdtünk.

10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon aranyos lett, olyan cukik így együtt.:D
    Várom a kövit.:)
    Puszszii
    Bonnie

    VálaszTörlés
  2. Szia (:
    Olyan jó volt *.* Tök édik voltak : D
    Siess!
    Puszi, Floernce*

    VálaszTörlés
  3. Szia. :)

    Nagyon tetszett, jó rész lett. :)
    Kár hogy ilyen sokat kellett várni rá, de nem baj, megérte. :):)

    Sok puszi
    Klau

    VálaszTörlés
  4. Szia! szerintem tök jó a blog :D
    Megnézed az enyémet is??? ha szeretnél irj komit és legyél az oldal követője :D
    Köszii
    vampire-vampirefan.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. SZia! Nagyon jó volt a feji! Gratula hozzá!
    Ha gondolod, mehet egy linkcsere? Kérlek nálam válaszolj! Köszi! Puszi!

    VálaszTörlés
  6. Hali! Nem találtam chat-et, szóval ideírok. Van egy meglepim. Nézz be ide: http://ordogiszerelem-bybarbie.blogspot.com/ Puszi!

    VálaszTörlés
  7. Szia! Benne lennél egy linkcserében?
    Cím: http://barbielenyei.blogspot.com/
    Kérlek nálam válaszolj! Köszi!
    Már várom a friss fejit! Puszi!

    VálaszTörlés
  8. Szia Barbara G. Roberts!
    Szívesen benne lennék a linkcserébe!
    Puszi Allice

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Nemrég nyitottam egy blogot. Feltettem az első fejezetet. Ha van kedved olvasd el és komizz. Köszi. :D Kíváncsi vagyok a véleményedre. :D Ha tetszik, kövesd nyomon a történetet. :D
    Puszszii
    Bonnie

    VálaszTörlés
  10. www.bonniew-halhatatlannakszulettem.blogspot.com

    VálaszTörlés