2011. január 14., péntek

7. fejezet

Sziasztok! Meghoztam a frisset és léci komizzatok. Ha lehetne írjatok pár számot amit szívesen hallgatnátok. Jó olvasást! Kellemes hétvégét!!!

Póker parti

Lili szemszöge:

Igaz nem tudok sírni, de szívem megszakadt mikor Aro úgy rám mordult. Nem láttam még ezt az arcát. Látszik hogy sokat jelent neki Carlisle. Én meg mindent elrontok. Remélem egyszer megbocsájt. 
-Lili. Minden rendben? - kérdezte Esme. Felé fordultam. Nem tudom mit látott rajtam, de megölelt. 
-Annyira megijedtem. - mondtam.
-Semmi baj. Nyugodj meg. - megfogott és lefektetett az ágyamba, majd énekelt. Igaz a hangja borzalmas volt mégis megnyugtatott. Lecsuktam a szemem és hallgattam. Addig dúdolt, míg abba nem hagytam a "sírást". 
-Köszönöm. - megöleltem, és éreztem, hogy már nem is olyan fagyos. Régebben mikor megöleltem éreztem, hogy nem örül, de nem akarja elrontani az örömöm. Most meg olyan mintha ötször kedvesebb és boldogabb lenne. 
-Mi történt veled? Régebben sose voltál ilyen. Most meg..
-Azt hiszem az, hogy bárki elveheti tőlem a szeretteimet. Ettől talán más vagyok.
Kopp,kopp. 
-Ki az? - szóltunk egyszerre, mire mindketten elnevettük magunk. 
-Esme itt vagy? Beszélni szeretnék vele. - mondta valaki.
-Itt vagyok. - mondta Esme és kinyitotta az ajtót. Egyszerre valaki kirántotta. Oda futottam, és láttam ahogy Esme és Corin csókolóznak. Corin elengedte Esmet. Ő nagy gomb szemekkel nézet a fiúra.
-Sajnálom. Nem tudom mi jutott az eszembe. - elengedte Esmet, és elakart menni.
-Várj! Beszéljük meg. Rendben? - Esme mosolygott. Mosoly? Mi történt vele?
-Na én mentem. - megkerültem őket és elsétáltam a nagyterem felé. Reméltem lesz ott valaki akivel beszélhetek. Mikor beértem csak Félix, Demetri, és Jane volt ott. Utóbbinak örültem a legkevésbé. Alig ismertem, de szívből utálom! Amikor rám nézet gyűlöletet láttam a szemében. A két fiú épp pókerezet. 
-Beszállhatok? 
-Ha tudsz persze! - Demetri nekem is osztott tétet, míg Félix megkeverte a lapokat. Osztott.
-Alaptét. Na hajrá!! - letett 3 lapot. 1 király, 1 dáma és 1 ász jött ki ugyan olyan színekben.. Belenéztem a lapjaimba. Két ászt tartottam a kezembe. Jött még egy király. 
-Olin. - mondta Félix és az összes zsetont betolta középre. Demmel tartottuk. Mákomra kijött még egy ász. 
-Nos, nekem király drill(három ugyan olyan lap), és egy dáma pár( két ugyan olyan lap).  - ujjongott Félix.
-Nekem egy szín sor( 5 egyforma színű, egymást követő lap) - mondta Demetri szomorúan. 
-Na akkor én..
-Várj! Ász póker!( négy ugyan olyan lap) - kiáltottam örömmel. Félix állának koppanása csak úgy víz hangzott a teremben. Demetrivel elnevettük magunk. Igaz nem pénzben játszottunk, de nagyon élveztem. 
-Hm. Nagy ügy.  - mondta Jane. Oda fordultam és kicsit se érdekelt mit fog velem csinálni megmondtam neki a magamét.
-Na ide figyelj! Akkor legyen ekkora arcod, ha majd te is produkálsz ilyet. Addig meg pofácska befogicska. - mindenki ledöbbenve nézet. Janet elöntötte a méreg. Tudtam, hogy megtud kínozni bárkit így elteleportáltam. Először Esmehez akartam menni, de aztán rájöttem, hogy ott van a párocska, és a hirtelen célpont változás miatt épp valaki elé teleportáltam akit fellöktem. 
-Bocs. - felakartam segíteni mikor megláttam ki az.

3 megjegyzés:

  1. Szia. :)

    Hát ide is írok. :) ;)
    Habár csak most fedeztem fel ezt a blogot, be fogom pótolni az elmulasztott fejezeteket.
    Ez viszont nagyon tetszett. :) A legjobb benne, hogy a humort is belecsempészted és ez annyira jó.
    Szeretem a humoros dolgokat. :)
    Egyszóval szuper volt.
    Várom a kövit, itt is és a másik blogon is. :)

    Szia
    Klau

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Lefogadom, hogy Aro-t lökte fel:P
    Corin és Esme?:O
    Tök jó;)
    Siess!Pussz

    VálaszTörlés
  3. szia ez király de ki elé teleportált lili?
    puszy
    ui.:siess légyszííííííííííííííííííí

    VálaszTörlés